Dina cookies, ditt val!

Agent Smith använder obligatoriska cookies för att webbplatsen ska fungera samt cookies för analys, anpassat innehåll och för att ge dig en mer relevant upplevelse på vår webbplats. Vi delar informationen till de annons- och analysföretag vi arbetar med. Genom att klicka Acceptera samtycker du till vår användning av cookies. Anpassa dina val här och läs gärna mer kring vår Integritetspolicy

Tillåt alla cookies

Cookies som behövs för att sajten ska fungera korrekt. Går ej att stänga av.

Alltid aktiv

Dessa cookies ger oss information om hur vår webbplats används och ger oss möjlighet att förbättra den och liknande funktioner.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

PLM Group

Bakgrund

PLM är ett svenskägt företag inom Liljedahls-gruppen. Historiskt har PLM varit återförsäljare av CAD-mjukvaran Solidworks men siktar med sin nya digitala plattform Digital Experience på expansion av den egna mjukvaran. Som ett resultat kände PLM ett behov av att ompositionera sig från en återförsäljare av CAD till den självklara innovationspartner för tillverkningsindustrin. 

Uppdrag

Agent Smith fick i uppdrag att ta fram en varumärkeskampanj som skulle hjälpa till bryta igenom bruset och göra intryck på målgruppen, som utgörs av ingenjörer, fabrikschefer och CTO:s. För PLM var det viktigt att kampanjen andades innovation, hållbarhet samt lyfte fördelarna med tillverkning genom 3D-printing.

Beskrivning

Genom att rama in smarta och subtilt storslagna budskap i en typisk 3D-värld siktade vi och träffade målgruppen mitt i prick. Dessutom tog vi fram budskapen som underströk fördelarna med egen tillverkning i motsats till import. 

Nästa projekt
Cityreklam - Branding

Slösa inte med din tid
(eller dina pengar).

Eftersom du slipper lägga tid på att hitta, bedöma och få tag i de bästa kreatörerna sparar du en massa tid som du kan använda till annat. T.ex att lära dig åka inlines.

MAILA OSS!